prince of the pit

اندیکاتور شاهزاده تالار معاملات

این اسکریپت یک ترجمه کامل از استراتژی من است. نام استراتژی POTP است (شاهزاده تالار معاملات به یاد تاجر افسانه‌ای آقای ریچارد دنیس). نقطه ورود، نقطه توقف و قوانین خروج لازم در این اندیکاتور مشخص شده اند.

ادامه مطلب »
حمایت و مقاومت مولتی تایم فریم

اندیکاتور حمایت و مقاومت مولتی تایم فریم

درباره اندیکاتور این اندیکاتور قادر است نقاط پشتیبانی و مقاومت فعلی و در فریم زمانی بالاتر را بر اساس استراتژی شما نمایش دهد (دو فریم زمانی در کنار یکدیگر). همچنین به شما کمک می‌کند جهت روند در دوره‌های کوتاه و بلند را با خطوط روند نظارت کنید. شما می‌توانید عمق هر سطح و خطوط روند را از پنل تغییر دهید.

ادامه مطلب »
تحلیل آموزشی تکنیکال طلا

تحلیل آموزشی طلا

تحلیل سریع و پر نکته از شاخص دلار و انس جهانی وطلا و بیتکوین و شش جفت ارز خفن دیگه. یادتون نره که هفته اول سال باید بشینی و ببینی که فرمون بازار رو گاوها بدست میگیرن یا خرسها. خلاصه از دستش نده

ادامه مطلب »
Queen_Elizabeth_II

تغییر بزرگ بعد از ملکه

بعد از درگذشت ملکه الیزابت دوم کشور های تحت حاکمیت بریتانیا احتمالا تغییرات بزرگی رقم خواهد خورد. تغییر در رهبری همچنین ممکن است منجر به بحث درباره نقش سلطنت و تغییرات ممکن در ساختار یا عملکرد آن شود.

ادامه مطلب »

اندیکاتوری برای تمام فصول

تو این پست میخوام یه عیدی واقعا ارزنده بهت بدم ،اونم یه اندیکاتور فوق‌العاده بدردخور برای پیدا کردن نواحی حساس بازار مثل حمایت و مقاومت و اودربلاک و…
اسم اندیکاتور برای جستجو در تریدینگ ویو : Support and resistance multi timeframe [parsimaj]

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید